This is the part of me....

Welcome to my blog.... This is where I share to you of what I think, what I feel, what I dream and what I want you to know about me....

Friday 27 July 2012

IMPIAN!

kawan-kawan banyak dah tunang. junior pun dah tunang. saya belum lagi. banyak lagi impian nak capai sebelum ke alam rumah tangga... mula-mula nak jadi arkitek, tapi market tak besar. so decide ambik engineering. dengan result yang ada, dapat juga masuk civil. kenapa civil? sebab ada ala-ala arkitek. sebab tu la kottt..... rezeki jangan ditolak..... pertama sekali, saya nak share impian saya. impian yang wajib dijadikan kenyataan.... OLD TRAFFORD!!!!

suatu hari nanti saya nak ke Old Trafford dan jumpa semua legends MU....




yang dah jadi kenyataan, civil engineering... baru nak start belajar.. tapi saya akan usaha yang terbaik untuk mencapai cita-cita...


tak salah kalau kita berimpian... itu impian kita kan??? ada yang nak rumah besar kan???? hahaha..... saya pun nak....

Rumah idaman.....

Kereta ni mewah.... nak yang macam ni...

bakal suami???? hahahaha.... kalau balik kampung mesti datuk tanya, mana suami tak bawa balik? jawab la suami belum ada... tertinggal kat tepi jalan ke..... taste saya tak la tinggi mana. sesempurna ciptaan-Nya sudah mencukupi. 

kalau boleh nak yang macam ni... hahaha... sweet jer..

kalau boleh mesti pandai main bola... macam ni~ bola bola bola... nanti boleh tengok bola sama-sama kan... main PES sama-sama..... =="

                                                                         nobody but you...













No comments:

Post a Comment