This is the part of me....

Welcome to my blog.... This is where I share to you of what I think, what I feel, what I dream and what I want you to know about me....

Friday 24 August 2012

Manchester United

to be honest, MU lawan Everton ritu, aku memang frust la... ada sampai nak give up tak nak tengok match.. aku sanggup bangun kol 3 tu nak tengok RvP main jer... yang pak alex turunkan dia minit ke 68 tu memang cari pasal la. bukan kata rooney tu tak cukup bagus, tapi takkan nak bagi dia main sorang. tambah lagi perangai nani main macam tak cukup makan. selalunya dia main sungguh-sungguh. pesal plak dia tak leh main elok-elok malam tu.

memang buat aku berang la. tapi kan, bila fikir balik, pak alex nak bagi semua orang tengok player dia yang baru. apa-apa pun aku bangga dengan kagawa sebab dia main bagus. aku rasa tak rugi beli kagawa. just persembahan MU kali ni kureng sikit. sememangnya, banyak yang terjadi kat kelab ni. masalah kewangan, sibuk pula nak beli player baru, ada juga player nak keluar dari MU.

aku tabah jer dengan MU, sebab aku sayang team aku nih. siapa yang tak sayang team sendiri. aku tak nak cakap banyak... hati ni sebak... sebak sangat, harap MU menang lawan Fulham nanti. aku tak pernah putus asa dengan MU. pasal MU, aku kena tohmahan, tapi aku sabar jer. aku budak baik. sebab aku PERCAYA, FAITH.... hahaha... tenangkan hati dengan ketawa... hahahahahaha...

glory glory man united... jangan berani hampakan aku... nanti aku frust menonggeng lagi... tapi aku tabah.. tak mudah menyerah....

No comments:

Post a Comment