This is the part of me....

Welcome to my blog.... This is where I share to you of what I think, what I feel, what I dream and what I want you to know about me....

Friday 31 August 2012

My Wazza

orang buat spekulasi yang macam-macam tentang wazza, aku serius tak suka. dia hero sepanjang zaman. kalau dia cedera pun memang dah bukan rezeki dia. jangan sesekali cakap dia tak mampu. dia la yang paling aku kagumi.

ada pun welbeck, chicharito, RvP, tak mungkin setanding dengan dia.

aku rasa tersentuh kenapa cakap yang buruk-buruk tentang dia...

semua orang tak perfect kan..

dan aku rasa dia cedera ada hikmahnya...

dia akan kembali lebih berbisa dari sebelumnya...

so, jangan nak buat cerita yang bukan-bukan tentang Wazza saya~

impossible la SAF nak jual dia. dia antara yang terbaik kat MU..

masakan dia BODOH sangat nak jual senjata penting...

oh Wazza, please get well soon~

No comments:

Post a Comment